حرف من..
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, :: 12:40 ::  نويسنده : reza

 آخرین حرف تو چیست؟

قصه از حنجره ایست که گره خورده به بغض

صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض

یک طرف خاطره ها!

یک طرف پنجره ها!

در همه آوازها! حرف آخر زیباست!

آخرین حرف تو چیست که به آن تکیه کنم؟

حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست

 

 



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت11:18---19 مرداد 1392
سلام رضا خان.خوبی؟نگینم.شناختی؟وبلاگت هم قشنگه هم جالب.امیدوارم موفق باشی.بازم به من سر بزن.باشه؟فعلا بای

نازبـــانو
ساعت15:15---25 خرداد 1392
اینـجــــا ، زمین …
ارزانــــتر از هـمه چـــــیز ، انــسان !
نـــــرخَ ش هـــــم بـــــروز نــیست !
امّــــا ،
مصـــرفـش تـــــاریـــــخ دارد !
سلام ، تـــــولــــــیدَش !
و انــــــــقضـــایــــــــش ؛
خــــداحــــافــــظ !
.


kosar
ساعت11:49---19 خرداد 1392
سلام
وبت خیلی قشنگه ومخصوصا مطالب زیبایی داره
مرسی که بهم سرزدی


مریــــــــــــم
ساعت17:50---18 خرداد 1392
هایی که دلم شکسته بود یادحرف های پدر ژپتو به پینوکیو افتادم که می گفت :



پینوکیو ! چوبی بمان ! آدمها سنگی اند ، دنیایشان قشنگ نیست !
من سر زدم لینکتون هم کردم


دلتنگی
ساعت17:44---18 خرداد 1392
به بعضی ها باید گفت هــــی‌ فـــلانــی نردبـــان هــوس را بـردار و از اینـجـا بــرو،
با ایــــــن‌ چــیــــزهــا قـــدت به عــــشــق نـمـی رسد !عـــشـــق بـــال مـــی‌خــواهــد کـه تـــو نـــــــداری . . .


sayana
ساعت17:31---18 خرداد 1392
سلام وبلاگت قشنگه قبلا اومدم میتونی کد آهنگتو برام بفرستی مرسی

Maedeh
ساعت16:42---18 خرداد 1392
سلام ممنونم كه بهم سر زدي وب قشنگى دارى

بازم به من سر بزن و نظر بده

ممنونم


shadlin
ساعت16:25---18 خرداد 1392
گاهی پای کسی میمانی.....

که نه دیدی اش..... نه میشناسی اش....

فقط حسش کردی.....تجسمش کردی.....

پشت هاله ای از نوشته هایه مجازی رو پیج مجازی اش....

که هر روز میخوانی و در جوابش میگویی....

لایک....


shadlin
ساعت16:24---18 خرداد 1392
اگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش…
رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،
و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت رابه تــآراج میبــَرد،
مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد…
مــهــِم این است که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگی کــُند،
لــِذَت ببرَد…
و نــَفــَس بـــکشـد


tiyam
ساعت20:57---17 خرداد 1392
زندگي مثل بازي حکمه!! مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي؛ اينطوري ‏شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري

دلتنگی
ساعت15:54---17 خرداد 1392
ســـــلامــــتی کـــســایـــی کـــه جـــســـارت عـــاشقـــانه از دســـت دادنـــو دارن….

نه حـــــقـــــارت بـــه هـــر قـــــیــــمــــــت نـــگــه داشـتـنــو !!!


η♪α❦$
ساعت15:43---17 خرداد 1392
سلام اسم من سونیا س
ممنونم که بهم سر زدی


مهرناز
ساعت15:17---17 خرداد 1392
سلام آقا رضا لينكتون كردم شما هم يادت .....

danyal
ساعت13:48---17 خرداد 1392
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آنم____________***
_***______مشتاق نيم نگاهي_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
وبلاگ قشنگی داری به وبلاگ منم یه سر بزن


مریـــــــــــــم
ساعت13:23---17 خرداد 1392
سلــــــــــــــــــــامــــــ ـــــ

صاحب خونه؟مهمون نمیخوای؟

اومدیم خونه نبودید رفتیم

حالا نوبت شماس بیاید خونمون مهمونی

رضا اومدم بهت سر زدم تا دستت ب خون

الوده نشه


سپیده
ساعت13:20---17 خرداد 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوب و زیبایی داری واقعا قشنگه موفق باشی لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان